Klik her for at komme til forsiden
StartsideTrekantsområdet
AktiviteterNyhederFind vejRegler for hjemmetForumKalenderSponsorerStøt ØkonomiskStøt med arbejdskraftGalleriNyhedsbrev TrekantsområdetTrekantområdets shelter.
København
Bliv støttemedlemVeteranhjem KøbenhavnKontaktFind vejAktiviteter
Positive tiltag til VHKReferat fra Generalforsamling 24. april 2016Generalforsamling 2016Skib for veteranerReferat fra Ekstraordinær Generalforsamling 16/11-15Para foredrag ved Nicklas BjaalandMortens Aften 2015Skovtur - 21. november 2015Store klippe/klister/bagedag - Lørdag d. 5 dec.Juleaften på VHKBillard turneringIdrætsaktiviteterArkiv
Set og sket 2014Aktiviteter 2013
JulegudstjenesteLille Juleaften kun for veteranerInvitation til JulestueKom og prøv kræfter med
verdens højeste indendørs
High Roping bane!
INDKALDELSE TIL EKSTRAORDINÆR
GENERALFORSAMLING
Mortens aftenBesøg fra veteranhaven i Slagelse.Planlægning af julestue.Kom boksestævne i VordingborgHusmøde den 7 feb 2013superbowlBOKSE &crossfit TRÆNINGBiograf billeterVeteran GoKart arrangementFisketur 7 marts 2013Generalforsamling 2013Mountainbike i HareskovenOrdinær generalforsamling:HusmødeBokseaftenStatens Museum for KunstHusmøde 17 juni 2013Sct. Hans fest Ecco Walkathon i Slagelse d. 29. juniFisketur på Øresund 27 juli 2013Overlevelse/oplevelsestur til SverigeDHL stafetten 2013DHL 2013Ecco Walkathon i Slagelse d. 25. august 2013Kom til Kulturnat fredag d. 11. Oktober og oplev KøbenhavnBrugermøde 30/10/13 kl 1915VHK BADASS
Set og sket 2013Aktiviteter 2012Aktiviteter 2014
Nyt fra forsvaretGalleriStøt som frivilligSponsorer
AalborgMidtjyllandOdenseOm FondenVærtskemaÅrsrapporterSommerlejer Frydenborg 2016

Veteranhjem København Generalforsamling 2013

Veteranhjem København

Generalforsamling 2013

(Dette er ikke indkaldelse til generalforsamlingen)

Tirsdag den 19. marts 2013 kl. 19.00, afholder foreningen
Veteranhjem København (VHK)

generalforsamling
på Hærens Officersskole, Roskildevej 28, 2000 Frederiksberg.

I den forbindelse ønsker den nuværende bestyrelse af Veteranhjem København at gøre opmærksom på, at forslag til opstilling af personer til formandsposten, bestyrelsesposter samt andre forslag, der af medlemmer ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsesformand Lars Bo Nielsen skriftligt i hænde, senest 3 uger før generalforsamlingen.

Det kan ske på mail: kaptajnlbn@yahoo.dk eller ved aflevering i den hvide postkasse på VHK kontor.

Der er alene medlemmer af foreningen VHK der har adgang til at stille forslag til generalforsamlingen, ligesom det alene er medlemmer af foreningen VHK der kan opstilles og vælges til formand og øvrige bestyrelsesposter.

Da der på årets generalforsamling skal vælges ny bestyrelsesformand og en række nye bestyrelsesmedlemmer, opfordres foreningens medlemmer til at opstille egnede kandidater.

Indkaldelse og dagsorden til generalforsamlingen vil blive udsendt senest 14 dage før generalforsamlingen finder sted.

på bestyrelsens vegne

Freddy S. Jensen